Var är du?


Du som är glad
Du som har lätt för att skratta
Du som inte är rädd för att vara dig själv, eller för att göra bort dig
Du som kan skratta tillsammans med andra om du skulle göra bort dig
Du som kan ta hand om dig själv, men inte är rädd för att be om hjälp
Du som säger vad du tycker, och stå för det
Du som kan erkänna när du har fel

Jag vet inte om du ens existerar, för ingen eller inget är perfekt...



För er som undrar så är ovanstående egenskaper något som är näst in till obligatoriska hos en tjej som jag skulle vilja träffa.
Jag låter kanske kräsen, men det tycker jag att alla har rätt att vara, och bör vara.

När det gäller mig..
Jag är mig själv i alla lägen, men jag har kommit fram till att jag beter mig lite olika beroende på vad jag umgås med för folk, på ett sätt. Jag är en sån person som anpassar mig till mitt sällskap, men i grunden är jag samma person.

"We can't be together forever, we better make the time together something to remember!"

Kommentarer
Postat av: Jossan

fan va nice med en blogg! :D skriv ofta, så läser jag!

2008-03-16 @ 10:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0